söndag 9 september 2012

Godnatt

Vilken fin dag det blev!

Namnkalas för finaste lilla Milla, som jag även har den stora äran att vara gudmor till.
Det känns verkligen speciellt och är verkligen något jag är stolt över!

Jag hade beställt en personlig tavla till henne från oss på barntavlan.se
Den sidan kan jag verkligen rekommendera om ni inte vet vad ni ska köpa!
Dom har inte bara tavlor heller..

Sen fick hon olika sorters kakor på ett kakfat, allt gjort i trä.
På kalaset var det god mat, goa tårtor och trevlig stämning!

Sen var det dags för biopremiär! Modig skulle vi se och allt var jättemysigt och Leia var duktig.
Men det blev nog för mycket intryck.. Stooooor tv, massa folk, hålla koll på sina popcorn, 3d glasögon m.m och att hon hade vart på kalas innan, så efter 45 minuter ville hon gå hem :)
Hon var nog lite slut som artist helt enkelt men det gör inget. Nästa gång blir det inte 3d och kanske man kan gå mitt på dagen istället.

Nu har jag och min man kollat på Men in black 3, helt ok. Lite snurrig och galen som dom filmerna ska vara :)

Häpp hopp dags att sova en stund!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar