måndag 10 september 2012

Måndaug

Jag och Leia har haft en bra dag!
Frida kom och hälsade på oss på morgonen och sen gick vi och handlade.
Sen packade vi dammsugare och saft och gav oss ut så Leia fick cykla. Jag halvsprang efter och flåsade som en gris :)
Men utflykten avbröts av ett PANG och en jävla massa regn haha..byxorna satt som klister när vi kom hem. Jag kan ju inte knäppa jackan heller så hela jag var dyngsur!

Sen tog vi av oss alla kläder och myste ner oss i soffan.

Sen har vi faktiskt mest tagit det lugnt.
Kisse kom hem och åt och åkte igen för att greja i huset. Sen åkte Leia på gympa med Frida o Mamma och jag åkte upp till huset och skruvade ihop hennes förvaringshylla till hennes leksaker.

Nu är alla hemma och nu blir det kvällsmat och halv 8!

Lite bilder på bla bebisrummet som blev klart idag




2 kommentarer:

  1. Tur att bilderna blir så bra och kommer på rätt håll! :)

    SvaraRadera