fredag 14 september 2012

Friday!

Då var Fredagen här igen och det är faktiskt skillnad på dagarna fast man går hemma =)
Idag är det riktigt mysa-inne-dag och det tänker jag göra.
Dammsugaren står iofs mitt på golvet och ropar på mig men den får fan vänta, kommer nämligen ett par och kollar på lägenheten imorgon och jag vill ju inte ge dom dammallergi det första jag gör.

Lite tråkiga nyheter startade denna dagen, Kisse har ju haft "lite" problem med operationer och sår som inte läker..
Nu har det kommit en ny gång så vi ska till Skene i eftermiddag och se vad kirurgen säger.
Om det blir som vi tror så blir det en tredje operation och det är ju fan nästan så man skrattar och inte tror att det är sant!
Vi pratade senast igår om vårat liv som vi har tillsammans, att inget går som planerat.
Missförstå mig rätt.
Men man hade ju en vision om att först skaffa hus, renovera och fixa, sen barn och efter några år ett syskon. Här kommer det lite hur som haha, men allt löser ju sig har man märkt genom åren =)

Nu vore det så himla bra timing med en operation och skitlång sjukskrivning när vi ska flytta, få bebis och jag går hemma på fattig mammapenning =)
Men det löser sig denna gången också om jag gissar rätt! Här gräver vi inte ner oss för det hjälper inte ändå.

Annars händer väl inte så mycket, imorgon ska vi, eller Kisse måla klart vårat sovrum och sen ska vi börja kolla på färg till hallen där uppe.

Hoppas ni får en fin dag!

Bästa gömstället är under mammas mage =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar