söndag 3 februari 2013

Vilodag?

Icke här! Hade världens energi idag så nu är det städat, nya lakan i allas sängar, maten lagad, hallongrottor bakade, packning påbörjad.

Jag bäddar alltid Noomis säng med mina gamla lakan som farmor har broderat, finns inga skönare lakan kan jag lova. Den kvaliteten går inte att få tag på längre.

Så skönt när det känns ok att röja runt och när det inte känns som ett måste.
Som jag skrev har jag börjat packa inför sjukhusvistelsen. 10 dagar är normal vårdtid men man vet ju inte.
Lakan och handukar är nerpackade nu och resten får vi ta pö om pö.
Har skrivit en lista med saker som ska med så man inte springer runt som en yr höna om vi får en tid med kort varsel.
Lär ju inte behöva ta med leksaker till L iallafall,  fanns allt du kan tänka dig på Ronald tydligen :)

Nu ska jag fortsätta. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar