tisdag 12 februari 2013

Mörn

Satt precis och läste om hästkötts-skandalen..
Jag tycker inte att det är ok att dom byter ut kött på det viset.
Meeen jag tycker att det är bra att köttet kommer till användning. 
Det är fullt ätbart och i många länder är det inget konstigt att äta häst.
Här var det fullt friska djur som gick till slakt bara för att lösdrivande hästar förbjöds.
Fast köttet borde ju gått till handeln, märkt.

Igår var en riktig seg tråkig Måndag. Var så jäkla trött efter natten och tidig uppgång.
Leia hade nog en bra dag, först idrottshallen med Ewa och sen gympa på kvällen :)

Idag var det trött mössa igen, N vaknade 4.10...
Men nu sover hon ute så jag ska ta det lugnt och dricka kaffe.

Är lite spänd över ultraljudet imorgon,  kommer det visa något eller inte..

Innan när jag kom till v-rummet såg jag inte Noomi,  hon hade skjutit sig under bordet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar