måndag 4 februari 2013

Morn!

Måndag morgon. .
Jag har sovit så himla dåligt hela helgen och inatt också,  tror att jag funderar mycket på operationen eller kanske inte den i sig utan allt runt om.
Hur ska vi dela upp nätterna? En måste ju sova på Ronald med Leia och en med Noomi på vårdavd.
Vad ska vi göra för mat? Kommer jag ens vilja laga mat?
Ja, massa strunt saker egentligen.
Får väl göra köttfärssås för en vecka att ta med.
Och sen tämker jag mycket på mitt, kommer jag få remiss för ul när vi är borta? 
Vill gärna veta vad eller om det är nåt innan hennes op
Så idag ringer jag in till SÄS och kollar om det går att skynda på.
Ekg ska göras nästa måndag och dosan lämnas in på Tisdagen,  kanske man kan få en tid som någon har avbokat. Vi får se..

Idag ska vi in till SÄS också,  dags för Noomis ul.
Leia ska busa med Ewa!
Hon är inte riktigt bra än och på dagis härjar ALLT. Så jag är i valet o kvalet att hålla henne hemma ett tag nu.
Vore hemskt om Leia är sjuk så hon inte kan åka med till Göteborg.

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe i lugn o ro medans Noomi sover gott ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar