torsdag 7 februari 2013

Go kväll!

Dagen har vart helt ok, jag och Leia tog oss utanför dörrarna och fixade present till Frida och några nya, levande blommor till oss. Eller blommor är det väl inte, murgrönor köpte vi och brau blev det.
Blir nog ännu snyggare när dom växer till sig lite.
Vi hade en mysig stund själva iallafall!

Nu på em har vi vart hos pappa o fikat, syrran var där med rex också.
Pappa hade gjort jättefina förstoringar på Aramis.

Nu kollar vi tv, Alfons springer i vanlig ordning upp och ner..
-Jag är Kissig
-Snuttis är sjuk
-Filmen är slut osv osv. Men hon somnar nog snart.

Imorgon bitti kommer Eva-Karin o Malva och fikar, ska bli roligt! 
På kvällen ska vi fira Frida hos Muszinski's :)
Blir nog en bra Fredag!

Jag o Kisse bestämde oss idag för att tacka nej till en op.tid med kort varsel om dom ringer nu i dagarna.
Dels för att jag vill ha gjort mitt ultraljud och sen känns det jobbigt med alla smittor som härjar nu.
Sjukhusen är överbelagda och det känns inte bra.
Vore skit om Noomi utsattes för nåt efter operationen.
Så vi hoppas att allt har lugnat ner sig tills Mars närmar sig iallafall.
Vi har väntat länge men kan vänta ett par veckor till, hon mår ju bättre än oss :)
Känns som ett bra beslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar