måndag 11 februari 2013

v7

Ny vecka och sportlovsvecka.
Leia var ju borta från dagis hela förra veckan men jag antar att det är som vanligt att barnen på lektid har lov.
Jag hoppas att vi kommer ut på nåt skoj i veckan, till helgen blir det djurparken iallafall. Annars finns det inte så mycket att göra här på hemmaplan.
Är väl typ simhallen och bibblan som är kul för barn.

Gårdagen var bra förresten, vi var på glasets hur på förmiddagen och fikade, inte dåligt med söndagsöppet och mysigt är det där också.
Sen åkte vi hem och gjorde söndagsmiddag, rullader kokta i gräddsås, potatis, morötter o broccoli.
På eftermiddagen var vi ute och grejade lite, jag plockade in björkris för att få lite vårkänsla.

Leia lekte med grannbarnen och följde med dom in och åt popcorn och tittade på film, mysigt för dom =)

Idag blir det nog lugnt som det känns nu, Noomi somnade inte om vid 4:a matningen så det var bara att knalla ner så inte Leia skulle vakna...
Så nu ska jag snart avverka min andra kanna kaffe och försöka komma på nåt kul för Leia att göra innan hon ska till idrottshallen med Ewa. Dom ska dit o spela fotboll, innebandy och ja allt möjligt =)
Återstår att se om Leia orkar med gympan ikväll också.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar