måndag 4 februari 2013

HEMMA

Fy vilken dag!

Väl i stan hos svärmor för att lämna kortet hon fick av oss (10 min innan vi hade tid på säs) känner vi att bilen luktar bränt däck.
Trodde att en broms låg på men vi körde vidare.
Hann precis in i tid, dom är ju alltid sena ändå.
Pox på 89, 6420 g tror jag det var och ul var också bra.

Sen snöade det som bara den, blev avsläppt på jobbet,  kisse åkte till volvo och blev kvar där i 2 timmar och 2800:- fattigare. Bromsoket var det nåt med.
Sen kom han också till jobbet o käkade. Noomi hade sovit en kvart under hela dagen. Behöver inte säga mer va?

Sen tillbaka till säs och upp till hjärt, där kopplade dom upp mig på ekg och hängde en dosa runt halsen. 
Fick även tid för ul den 13:e :)
Gäller att ligga på ibland! 
Tillbaka imorgon och lämna tillbaka den.

Nu är jag hungrig och trött!  Nu ska jag skriva dagbok vad jag gör hela tiden och om jag får känningar ska jag skriva det.

Full fräs!

2 kommentarer: