tisdag 19 februari 2013

Tisdag..

Ingen större skillnad idag. Dagarna ser mer eller mindre likadana ut.
Matar, tröstar, leker, byter blöjor, städar, tjatar.
Älskar det men nu vill jag att vädret ska slå om och att alla sjukdomar slutar härja.
Håller Leia hemma denna veckan också. .
Märks på henne att hon saknar stimulans från dagis.
Såg innan att hon hade gått med limstift på fönsterna.  Bara ett av alla rackartyg det senaste :)

Mamma har vart så snäll och kommit hit innan jobbet och passat barnen så jag kan åka och handla.  Går lite snabbare att åka själv och guld att slippa ta på vinterkläder ggr 2 för en limpa bröd :)

Börjar nästan känna mig som en enstöring här hemma hehe, höjdpunkten är när man pratar med nån på telefon eller när nån udda bil kör förbi utanför. 
Men igår kom jag ut på en promenad, kändes underbart trots att jag hade slask från topp till tå.
Bra musik på och rensa huvudet är som balsam för själen.
Och bara komma hemifrån en stund är skönt.

Hoppas hoppas hoppas att det dimper ner en kallelse snart.

1 kommentar:

  1. SÖTASTE SÖTASTE barnen <3<3 puss moster BRA GE DIG UT det rensar som attan i know <3

    SvaraRadera