torsdag 31 maj 2012

Som det kan bli!

Vaknade av att Kisse sa att
-Nu är klockan mycket...
Kvart över 7!! Vi skulle gått upp 5.40 och vid den tiden skulle jag ha vart påväg till stan!
Snabbt på med kaffe, huvudvärk somvanligt, men idag var den lite extra go så jag stod och grät samtidigt som jag sminkade mig och fixade håret.
Kisse var en ängel och fixade till Leia och promenerade upp med henne till dagis <3
Men jag var på jobbet 8.10, 10 minuter för sent bara :)
Men jag HATAR att stressa på morgonen, jag vill sitta ner när jag är klar och morgonmysa med Leia och dricka kaffe i lugn och ro..
Så hela dagen har vart lite galen!

Men den tog ju slut den med :)
Var hos olle igår och han hade sjukskrivit mig igår om han hade kunnat. Han sa att jag skulle ringa VC men det gjorde jag inte.
Det funkar inte att båda vi är sjukskrivna ekonomiskt och dom har ingen ersättare riktigt på jobbet. Men vi pratade på jobbet idag och kom fram till att jag ska prata med en läkare så får vi komma fram till en lösning som passar alla.
Guld att ha så bra chefer får jag säga!
Pengar löser sig alltid som man brukar säga hehe :)
Tur det är sommar och många man känner har många ölburkar och petflaskor liggandes ;)

Känner mig lite depp faktiskt, jobbigt när man inte kan styra över kroppen och annat runt om kring.
Plus att jag känner mig väldigt desperat efter ett hus NU, helst igår.
Jag vill ju bara ha allt fixat runt mig och oss men det är inte lätt jämt och det vore ju jävligt konstigt. 

Idag är det gnälligt men imorgon är en ny, bättre dag.

2 kommentarer:

  1. Gumman gumman du måste va rädd om dig<3 vi har pant om ni vill ha frida jobbar ju lite nu så ni får den =)=)=)=) sötis puss moster

    SvaraRadera
  2. Hehe fan vad bra!!
    Ska till läkaren idag så får vi se vad som sägs...
    Puss puss

    SvaraRadera