måndag 28 maj 2012

Sola

Fin dag idag med!
Började dagen med att Kisse köpte god frukost och sen åkte vi åt varsitt håll. Han till Skene och vi till sjukgymnasten. Jennie och Milla var snälla och tog med Leia till lekplatsen sålänge :)
Jag hade foglossning och för er som inte vet vad det är så är det hormoner som luckrar upp bäckenet runt om. Det blir mjukt och rör sig fel helt enkelt..
Sen hade jag andra problem med ryggen också så hennes tips var att gå och stå så lite som möjligt..
-Kan du ha en stol med hjul eller nåt på jobbet? ....frågade hon
Klart jag kan....eller INTE!
Fick med ett bälte denna gången också, hoppas bara att det funkar!!

Inte lätt att vara positiv just nu känner jag :(
Jobbigt att ha ont och att inte kunna busa med Leia lika mycket som jag vill.
Plus att Kisse fick tråkiga besked hos läkaren idag, såret läker inte som tänkt så det blev 2 olika sorters penicillin och längre sjukskrivning :(

Nåt kul är att jag hittade en bikini som passade mina stora och fläskiga bomber. Hittade den på Kappahls Big women avdelning hehe :)

Nu ska vi fara och kolla mitt blodtryck igen och kanske trycka i oss glass.



1 kommentar:

  1. Tråkigt för dig att ha ont :( men även tråkigt för Kisse :( hoppas allt blir till det bättre . Puss

    SvaraRadera