tisdag 15 maj 2012

Trött!

Igår var vi lediga och hade en bra dag!
Vi pysslade, myste ,gjorde långkok köttgryta och hälsade på fam Jennie.

Sen vid 20 på kvällen sågs vi på jobbet och provlagade den nya menyn och smakade av. Skitgott men inte nice att komma hem vid 12 och se att man bara skulle få sova 5 timmar och 20 minuter. Jag blir liiiite grinig när jag inte får mina timmar :)
Så idag har jag vart tlööött!
Mycket på jobbet och sen direkt till Skene där älskade har blivit opererad igen :(
Stackarn hade skitont och var skithög hehe..
Jag fick vänta en timme och under tiden kom en sköterska ut och sa:
- Christian är lite orolig för dig, han säger att du brukar ha ont i ryggen efter jobbet.
-Sätt du dig i fotöljen istället och koppla av.
Så gulligt, fick en skinnfotölj med inbyggd fotpall hehe..

NU! Är barnet hämtat, mat handlad, mannen nerbäddad, barn som sover och jag sitter här och ska snart äta fusklasagne för att sedan däcka på soffan!

Sa jag att livet går i 200 nu?
Men slutar 18 imorgon och ledig Torsdag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar