torsdag 10 maj 2012

Fullt ös!

Herregud vilken dag.
Det har vart rätt lugnt hela veckan, sådär lagom.
Men idag, när jag var själv i köket så jävlar! KAOS!
Vågar inte ens chansa hur många lunch jag fick ut.
Men inte dåligt att vara 2 pers under hela lunchen!

Efter den värsta rusningen kom Carro, Jennie o Milla och käkade :) Men hann nog prata med dom i 5 minuter typ..
Men jättekul att träffa Carro innan dom åker till Americat!

Vi själva satte oss inte förrän 15 idag så lagom till vi hade ätit klart kom mina älsklingar och hämtade mig. Lyx att komma hem redan vid 17 :)

Nu ska jag faktiskt lägga mig snart. Fogarna värker som satan och imorgon har vi öppet 9-23 för det är kulturnatta i huset.
Så jag kan behöva VILA knopp o kropp.

Så har ni inget för er så är ni välkomna imorgon!!

Sen tar vi helg igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar