måndag 21 maj 2012

Vaurberg!

Idag hade Kisse tid i Skene kl 11 så efter det tog vi en roadtrip till Varberg!
Hans Pappa jobbar där så vi hälsade på honom och sen gick vi på stan.
Herrejesanes vilken skillnad det är från städer till städer när det kommer till kläder!!
Tex H&M, där brukar jag få gå med lupp om jag ska hitta nåt snyggt i butikerna i Borås.
Men här fanns det huuuur mkt som helst till alla i familjen!
4 dagar innan lön tyvärr, men Leia fick en keps och en hatt, som vi faktiskt var ute efter :)
Sen gick vi och kollade ett bygge som deras jobb har gjort och sedan vidare mot hamnen och glass!
Vi hade nog stannat hela em om det inte vore för att det var 27 grader och Kisse hade Jeans o långärmat..
Men det går fler tåg, är ju inte jättebra att han springer runt för mycket heller..

Nu ligger vi utslagna på soffan och jag ska ladda för en ny arbetsvecka :)
Har förresten börjat fylla i alla papper från F-kassan idag hehe..Jobbet måste bara fylla i 2 A4 sidor, jag 2, samt intyg från barnmorska, sjukgymnast OCH läkare ska fixas!
Jag behöver inte oroa mig för vad jag ska fixa med framöver iaf!

Avslutar med kort från igår när Leia somnade på lillasyster <3 ;)

Och idag från Varberg..



1 kommentar:

  1. Så fina kort plus inlägg.Puss
    Mamma / mormor

    SvaraRadera