fredag 18 maj 2012

Helgsan svejsan!

Igår var vi lediga och hade en bra dag får jag nog säga!
På förmiddagen städade jag och det tog sin tid kan jag säga, dels jävligt skitigt och sen är jag redan fruktansvärt klumpig. Det känns som man har en pilatesboll framför sig när man ska böja sig, trots att magen inte är jättestor än..
På eftermiddagen bjöd vi sis o eddan på kålpudding och sen åkte vi till Månstad och tjuvkikade på ett hus.
Men bilderna ljög somvanligt!
Litet och nära en väg..Skulle kännas rätt fel att flytta till en bostad som är 10 kvm mindre :)

På kvällen frossade vi i allt som går typ och bara myste.

Idag, upp tidigt för UL i Uhamn kl 9.00.
Allt såg fint ut, blev tom flyttad framåt. Så 11/10 är det sagt OCH vi vet vad det blir!
Kan ni gissa?

Nu har jag gjort min arbetsdag, tecknat gravförsäkring, kollat havandeskapspapper.
Ja, mycket papper blir det med barn!

Nu ska jag lägga mig ner för baken har gått i lås.
Imorgon tar jag med lille Berit (Leia) och badar!

Avslutar med bild på den nya stjärnan.
Glöm inte att gissa vad det blir :)


4 kommentarer:

  1. Bilden var visst på fel håll men ni får vri på huvudet :)

    SvaraRadera
  2. JAG vet men INTE pga bilden hahahahhah JÄTTE KUL <3 kram moster

    SvaraRadera
  3. kille??? puss Freddy

    SvaraRadera
  4. Jag vet puss <3 från Mamma / mormor

    SvaraRadera