lördag 26 maj 2012

De ska va gött å leva!

Började dagen med sovmorgon och sen åkte vi till Gislaved och strosade runt. Kisse fick äntligen köpt nya kläder och Leia fick den största ballongen på marknaden.
Såg ju fan ut som familjen tajcon ggr 10 när vi skulle in med den i bilen haha :)
Annars var det bara skit och feta, småländska arslen i vägen på marknaden..

Sen blev det en tur hem och sen vidare mot glassätning, upp till E&T på kaffe och nu på kvällen har jag grillat goa burgare och njutit av en smarrig cider på altanen.

Just nu ligger jag klubbad på soffan, har precis förberett packning för våran tripp till Astrid Lindgrens värld imorgon!
Vi passar på innan högsäsongen och innan jag blir helt jävla orörlig.

Vill också göra så mycket som möjligt med Leia innan lillasyster kommer.
Konstig känsla det där, men det har ju bara vart vi 3 i 3 år och snart kommer en ny familjemedlem som tar plats och Leia kommer därför inte längre komma i första hand på samma sätt.

Plus att jag bara har en vecka med dom i sommar :(
Så nu får vi göra det bästa av situationen på helgerna istället för semestern..

Har mått konstigt denna veckan så jag kollade blodtrycket idag..100/50. Alldeles för lågt så där har vi svaret på det..Men bättre än högt får jag se det som!
Så nu ska jag vila så gott det går.
Börjar med godis och Revenge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar