fredag 3 maj 2013

Virrevarr

Oj oj vilken dag! Gött väder så vi var ute redan vid 9. Redan då kom grannbarnet och ville leka - "nej det får bli när Kisse kommer hem"
Det har jag fått upprepa 100 ggr idag för barnet verkar ha ordentligt med skit i öronen.
Saken är den att jag vill gärna kunna ha koll vad dom gör när dom leker. Dom har gjort dumma saker innan. Men det är omöjligt när jag är själv med Noomi som kräver allt mer uppmärksamhet. Och sen vill jag ju umgås så mycket som möjligt med Leia också.

Noomi somnade först vid 14.30, vid det laget brukar hon ha sovit en ordentlig lunch.
Däremellan kom Peter med sten som jag började gräva ut, samtidigt som jag tröstade och syssesatte Noomi.
När Kisse kom hem åkte han och köpte virke till trappan och verandan, tack för hjälpen M!

Nu är stenen utjämnad, tog typ 4 timmar haha men det blir nog bra sen när vi har pimpat upp det lite :)
En redig linnebränna har jag fått också!

Nu ikväll har jag gjort burgare och nu blir det en öl o tv. Bytte tejp på Noomis ärr innan också, såg fint ut tycker jag. Dränageärren är fulast..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar