onsdag 8 maj 2013

Fronsdag

Nu har jag öppnat bloggen igen, vill ha lösenskyddat men det går inte på blogspot så då får man spärra den helt eller välja personer men då måste man ha deras mailadresser, krångligt värre!
Hade gärna velat välja vilka som läser för min bloggadress verkar ha delats ut lite hej vilt.

Känns som Fredag men det är ju Onsdag, gött!
Passar bra med sämre väder nu för det ser ut som en tattar-lya här hemma.
Men det är väl så det ska vara när det är gott väder, vore ju konstigt om man var inne och städade när det är upp mot 20 grader :)

Ringde precis F-kassan och det tog bara en (!) minut innan jag kom fram, rekord!
Jag har fortfarande inte fått pengarna jag egentligen skulle haft den 27:e April iom att jag vab:ade så kunde jag inte ansöka om vab:en förrän den 28:e när läkarintyget löpte ut.
Lägg sen till 30 dagars handläggningstid, då blir det iofs dubbelt med cash nu i Maj men det hjälper inte nu, knäckebröd och vatten är ju väldigt gott.

Nu väntar vi på att Noomi ska vakna och sen ska vi handla och lämna frulle till Kisse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar