måndag 6 maj 2013

Ultraljud

Jag och tjejerna hade en go förmiddag i solen, en stund sov Noomi o Leia lekte själv så jag passade på att ta en kaffe i solen. Ännu en anledning att inte skaffa täta barn. Lär ju aldrig vara en lugn stund. Tycker det är toppen när Leia leker själv :)
Nyttigt att vara självständig!
Sen hämtade vi pappan och rullade mot Borås.
Ultraljudet såg bra ut, vätskan runt hjärtat var nästan helt borta så nu behövs impuganet en gång om dagen :)
Sen frågade han om operationen och tiden efter och sa att han hade läst att hon hade 22q11.
"Nu när jag ser på henne kan jag se vissa tecken"
Han tyckte att det syntes lite på ögonen o näsan.
Ja det är ju lätt att säga när du vet om det tänkte jag, du såg inget för 4 veckor sedan?!
Ja herregud!
Sen skulle en sjukgymnast kopplas in, varför nu vet jag inte och knappt dom heller tror jag.
Men nu dröjer det 3-4 veckor till nästa ultraljud och jag hoppas innerligt att inga andra kontroller kommer emellan. Nu vill jag känna mig som en vanlig familj och NJUTA!

Efter sjukhuset tog jag en pw och Kisse snickrade.
Nu har vi ätit första kvällsmaten ute, tänk att en sketen ostmacka kan bli så go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar