torsdag 9 maj 2013

Buskar

Idag har vi varit hos syrran o Edvin och hälsat på, dom renoverar för fullt och fint blir det!
Leia myste med Vilda hela tiden och Noomi tyckte också att hon var mysig :)

Sen grävde vi upp 4 buskar som har dött, rötterna var smulade sönder typ.
Så där satte vi 3 buxbombuskar vi fick av Ewa o Tomas. Tanken var att dom skulle planteras i stora krukor och ställas på stenarna men nu fick det bli såhär. Och det blev nog bra.

Sedan röjde kisse vidare i garaget och gjorde plats åt en ny verktygstavla. Så en hylla fick tas bort och den ska jag slipa och måla om och sen tror jag att den får flytta in på Noomis rum. Lite nallar, böcker och lite annat plotter på den så blir det kanon.

Nu ska jag kika vidare på utbildningar, inte lätt men nu vet jag ungefär vad jag vill. Homeopat verkar intressant tycker jag. Både om kroppen och alternativ medicin. 
Tål att tänkas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar