lördag 11 maj 2013

Dounut

Morsning!

Igår hade vi en go dag! På morgonen kom mamma o pappa förbi och kisse åkte och jobbade i några timmar.

På eftermiddagen åkte vi till Ewa o Tomas på en liten aw. Go öl o mysigt sällskap på altanen :)

Testade Arlas mjukglass igår också men fy vilken flopp, smakade som margarin. Chokladsåsen räddade den kan man säga..

Kvällen var lugn, började kolla på en bra film med Tom Cruise men när den började bli som mest spännande vaknade Noomi, som ett brev...
Jack Reatcher heter den för er som vill se.
Jag ska kolla klart på den ikväll när jag är gräsänka.

Nu på fm ska vi åka till tippen och slänga skräp och sen i em ska jag o barnen hem till mamma o pappa och mysa o äta.

Nu har mitt hår vuxit så bra så jag kan ha en dounut! Tänk för 1.5 år sedan var jag nästan snaggad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar