onsdag 29 maj 2013

Mittenpåveckan

Morn!

Nu är stora tjejen på dagis, Noomi sover och jag mölar i mig pizzabullar till frukost. En frukost helt i min onyttiga smak :)

Skrev med Lovisa innan och då slog det mig att semestern närmar sig och vi har inte planerat något än. Är ju ingen panik men ska vi hyra stuga så är det nog dags att boka.
Sen funderar vi på Kolmården, sist var Leia 2,5 tror jag så hon var inte jätte intresserad. Men nu däremot hade hon nog tyckt det var ännu roligare.
Sen tänkte vi ha en Leia - dag på Liseberg, och det längtar jag till! Vill så gärna skämma bort henne en hel dag och att endast hon står i fokus.
Hon hamnar lite i kläm när jag är själv med barnen på dagarna, hon får ofta höra "vänta lite" "sluta tjata"
Önskar att jag kunde vara båda till lags hela tiden.
Hur gör dom med 10 barn?

Vi får väl se om det blir några mer barn här i huset om ett par år. Beror lite på hur Noomi utvecklas tror jag.

Nu ska jag göra ett nytt försök att hitta kläder till K på nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar