onsdag 8 maj 2013

Natt

Nu har jag precis lagt mig brevid Noomi i sängen, tänk att lite kisslukt och en nytvättad pyjamas kan lukta så gott!

Dagen har vart bra, inga speciella händelser förutom att barnens kläder kom. Annars har vi mest varit inne och tittat på regnet och småfixat lite.
Var mysigt med regn idag tycker jag allt!

När Kisse kom hem fixade han den sista trallen på trappan, blir fint!

Nu har jag kollat olika utbildningar, är sugen på att läsa men vet inte vad.
Jag har kommit underfund med att jag är trött på serviceyrket. Jag vill jobba med och hjälpa människor men inte på det sättet jag gör idag.
Har hittat endel inom psykologi och social omsorg som verkar intressant.
Jag behöver höja min självkänsla, förstå att jag klarar mer än att koka kaffe och laga mat.

Om ni undrar varför det mest är kort på Noomi så är det för Leia springer iväg när jag ska ta, annars måste jag muta med något :)

Nu sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar