måndag 13 maj 2013

Tlöööött

Fy tusan vad trött jag är nu. Noomi vaknar vid 5.30 varje morgon men jag orkar aldrig gå upp innan 6 så hon ligger och drar mig i håret tills jag ger mig :)
Hon äter fortfarande 1-2 ggr varje natt men det tycker jag att hon kan sluta med nu.

Idag har vi varit hos E-K o Malva på fika och bus, lika mysigt somvanligt!
Tjejerna är sååå himla envisa och vilket temperament dom har! Kan omöjligt komma från deras mammor.

Sen fixade jag lite praktiska saker så som alla kvitton från besök på SÄS. 16 besök minst har vi hunnit med så nu ska vi få lite ersättning för det. Det mesta får man tyvärr stå för själv. Men tror man får 1.50/km

Sen fixade jag en fiskgratäng, Leia ratade den som allt annat men Kisse sa att den var bland topp 3 under hans 31 år, så det får väl duga :)

I eftermiddags åkte jag o Leia till bibblan och lånade böcker och sen till affären. Det är 50/50 hur hon beter sig om man säger så. Idag var det inte bra.
"JAG VILL HA EN HUNDLEKSAK" "JAG VILL HA GLASS" "JAG VILL HA EN LÄKEROL" JAG VILL HA EN LEKSAAAAK"
I kön stod hon och gapade o grät samtidigt men jag behöll lugnet och sa till henne att hon skulle få en sak, och det var att hon skulle få gå upp till sitt rum när vi kom hem.
Phu!

Nu ska jag ta på mig morgonrock för Noomi har haft matkrig här idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar