fredag 5 april 2013

Packning pågår

Håret blev bra, aningen ljusare och en röd färg i.
Dagarna har gått fort, redan Fredag! Dom skjöt på operationen till Torsdag så vi åker på Tisdag istället. Men det var bra för på Måndagen skulle vi vart där 9.30 men på Tisdag ska vi vara där 13.00. Då behöver vi inte åka jättetidigt utan kan åka på fm och leta oss dit i lugn och ro.
Så är det när bönderna ska till storstan ;)

Sista dagen med pulver idag, har inte vägt mig för vi har ingen våg (som tur är) Men i em ska jag väga mig hos mamma o pappa.
Har det inte gett så mkt resultat så kör jag nästa vecka också. Då minimerar jag risken med att äta skräp o snabbmat hela den veckan på sjukhuset också ;)

Nu håller jag på och packar o donar. Är som vanligt när vi ska iväg, tjejerna dominerar o Kisse får en nesisär att packa allt i haha..
Så svårt att veta hur mkt som går åt, hur varmt det kommer vara osv.

Nu ska jag tvätta och fixa det sista så vi bara kan ta det lugnt i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar