fredag 5 april 2013

Hej å hå

Fy vilken torr dag detta blev. Orkade verkligen inte ta mig ut förrän vid 15 när Kisse kom hem.
Vi har kollat på film o myst, jag har vart jätteseg! Vet inte om det har med att jag slutade med betablockarna i förrgår.
Men nu känns det bättre,  åkte på kafferep och när vi kom hem gjorde vi tacos med kycklinfärs.
Första lagade maten sen i Måndags. Har gått ner 2 kg på 4 dagar men fortsätter ett tag till.
Men tänker äta lite i helgen :)

Mitt i allt går vi nu i valptankar haha, varför?
Jo, kisses syrras rottweiler väntar smått och vi har alltid velat ha hund men har inte haft rätta boendet eller tiden osv.
Nu är jag hemma på dagarna och sen när jag börjar jobba kan hen vara med Kisse på jobbet.
Men vi får se..Det är en krävande och tuff hund.
Motion lär det inte bli någon brist på för hunden iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar