måndag 1 april 2013

Im in love

Det har varit en bra dag, tänka sig!

Fm startade med att Leia blev kidnappad av moster o tomas, dom skulle till stan och vill passa på att umgås så mycket som möjligt innan nästa vecka :)
Jag o Kisse tog med Noomi på en promenad, stannade till hos mamma o pappa på en kaffe.

Sen har vi grejat hemma, tvättat och vädrat täcken. När Leia kom hem tog vi årets första fika på altanen innan vi började med förarbetet nere i stora rabatten.
Så nu ska det bara till sten så är det klart :)

Det bor en liten tant i mig som älskar att greja i trädgården! Väntar bara på att det ska bli varmare så jag kan börja plantera. Blommor, träd, grönsaker o rotfrukter ska sättas.

Jag har lite glömt att jag har bott här i 20 år, var härifrån i 7 år "bara"
På kvällarna när jag lägger Noomi kan jag sitta och titta och tänka hur fint vi har och känna mig så glad att dom får växa upp här.

Nu sover båda barnen snart och vi slappar i soffan.
Imorgon blir det ultraljud i Borås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar