torsdag 25 april 2013

Bakning

Jag har nog drabbats av trötthetssyndrom. Låg till halv 9 idag också, iofs andra natten det känns som jag sover i en sjö av svett och drömt mycket.

På förmiddagen åkte jag o Leia och handlade till hennes birthday, baksaker, ballonger o allt som hör till.

Sen tog jag med Noomi till bvc och tog det sista stygnet, hon märkte inte ens av det så det gick bra. Berit och den nya tjejen som jag inte minns namnet på var jättegulliga och frågade hur allt har gått och Berit hade läst lite om 22q11.

Kisse fortsatte grävandet och jag gjorde middag och njöt av tillvaron. Leia sprang runt ute o Lekte, Noomi sov gott, Kisse gjorde nytta och solen sken.
Syrran o Rex kom på en kaffe också.

Nu på em har jag bakat 2 sorters kakor och tårtbottnar. Blir nog brau! Imorgon ska jag hämta presenterna också, en trägunga, repstege, fotboll och en hink med spade får fröken. Vi har så dåligt med utegrejer att leka med för henne så det blir nog perfekt!

Nu sover Noomi och Kisse är på cirkus med Leia, Malva o Erik. Så jäkla roligt för tjejerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar