onsdag 3 april 2013

Frissan

God morgon!

Onsdag idag och idag ska jag till frissan och fräscha till mig :)
Tanken är att hon ska göra slingor för att ljusa upp det lite. Jag har alldeles för många lager färg på topparna nu. Och sen ska hon lägga färg på slingorna. Hoppas på bra resultat!

Igår var vi på barnmottagningen, vikten låg på 7300, 200 g upp sen förra veckan.  Syresättningen pendlade mellan 86-90.
Efter besöket där åkte vi hem och njöt av solen. Jag tvättade trappan och räcket på framsidan och pimpade lite, tog bort påskriset mm
Leia lekte med grannbarnen, har sagt att dom måste vara ute och leka nu. Dels för att solen skiner,  och dels för att undvika snorisar i huset. Men förklara det för en 4 , 5 o 6 åring.
Dom försökte smita in flera gånger hehe precis som vi inte hade märkt det :)
Sen stack jag o Noomi ut på promenad, så jäkla skönt! Och helt slut efteråt var jag.
Idag är tredje dagen med pulverdiet. Har endast kompletterat med keso o finn crisp på lunchen.
Nu ska banne mig dom sista 10 (5) kilona väck!
Får se hur länge jag kör, än känns det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar