tisdag 13 november 2012

Tisdag

God morgon!

Veckan har börjat rätt så lugnt, igår hände nog inget utöver det vanliga.
Kisses farmor och farbror var här en sväng på eftermiddagen och kollade in huset och tog en fika.
Jag hann ta mig ut på en promenad med Noomi innan det blev mörkt, har tänkt ta mig ner till källaren nu nån dag och köra lite på crosstrainern och roddmaskinen, vill få bort dom sista kilona nu så alla byxor passar.
Skönt att bara kunna gå en trappa ner och träna!

Nu är Leia på dagis och Noomi tar en pn så jag tänkte passa på att äta frulle och röja lite.
I eftermiddag är det sjukhuset som gäller.

Bjuder er på lite kort

 
Före och efter träd och buskar togs bort

 
Hallen före och efter
 

 
Bara trappan kvar att fixa
 

 
 
Farmors gamla skänk

 
Känns som vi har slappat till lite nu, vi har fortfarande saker kvar att måla och fixa men nu har det stannat av.
Är absolut ingen brådska men det hade vart skönt att ha det färdigt.
Det var ju så intensivt när vi grejade och samtidigt fick vi Noomi.
Men jag hoppas att orken och lusten infinner sig snart, är nog lite hösttrött skulle jag tro. Svårt att ta tag i något överhuvudtaget nu.
 
Men nu måste jag fixa lite!







 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar