tisdag 21 januari 2014

Lite bättre

Dagen har gått i ett.

Idag la jag Noomi vid 8.30, hon vaknade 10.30 och då fick barnen lunch, 11 kom tjejen från STT och det gick kanon!
Jag tror att artikeln kommer bli riktigt bra och ser fram emot att läsa den.
Efter det åkte vi till dagis i några timmar och sen hem, mötte Kisse i dörren som gick ut och satte i den nya bilstolen, sen åkte han och Leia till gympan och nu är nu och nu lägger jag Leia.

Kläder är framme och kaffet är laddat så jag är nog så redo man kan bli inför morgondagen!
Fick ett glädjande meddelande att Joanna jobbar imorgon också, så då behöver jag inte känna mig helt vilsen.
Nu hoppas jag bara att morgonen flyter på fint och att trafiken är lugn.

Känner att jag har några bollar i rullning nu igen, känns förhoppningsfullt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar