söndag 26 januari 2014

Helgen

Igår var det full kareta!

Kisse kollade på när några kompisar fiskade på isen och här hemma städade jag och fixade tvätten.
Sen gjorde jag klart några papper och skrev ut dom hos mamma och pappa.

På eftermiddagen träffade jag mina favoriter C, J o M. Alltid mysigt när vi ses allihopa!

På kvällen gjorde jag lågtempad kycklingfile med risotto som jag bla smaksatte med rödvinsfond och västerbottenost.

Idag överraskade vi kidsen med en trip till Leos! När vi åkte förbi för att komma på rätt avfart sa Leia -Åå dit vill jag snart!
Gissa hur glad hon blev :)
Det var jätteroligt och det funkade bra med Noomi också.

Efter det handlade vi för presentkorten vi fick på Jul till barnen. Jag hittar aldrig något till mig själv när alla är med, funkar bättre att hitta vad man vill ha på nätet.
Letade efter en fin mössa till Noomi och det hittade jag plus lite till och Leia valde en klänning och en blåval i leksaksaffären. Hon är så himla kräsen med kläder den lilla damen, undra om det kommer fortsätta eller om det är en fas...

Nu blir det kycklingrester och potatisgratäng!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kläder o mössa till Noomi <3

    SvaraRadera
  2. ååååååååååååååååååå va fina kort <3 puss moster

    SvaraRadera