fredag 10 januari 2014

Bvc

Idag var det dags för kontroll på bvc och det gick bra.
Nu var hon 77.3 cm lång och väger 10800 g. Sist var hon 72 cm och vägde 9.600 så det har hänt en del på knappt 3 månader!
Hon följer sin kurva fint och utvecklas i rätt takt om det nu finns någon sån.

Men nu har jag verkligen fått det bekräftat, efter att ha sett barn i samma ålder att hon är som vilken annan unge som helst och det känns otroligt bra!

Idag var Noomi seg på dagis, hon vaknade 4.50 så det var nära att hon somnade i gungan när vi var ute vid 11.
Nästa vecka ska vi äta där två dagar och jag ska lämna henne nägra gånger. Då tänkte jag passa på att hälsa på Leia. Hon blev så glad när jag gick dit igår en snabbis och kollade läget. Leia är så mån om sin syrra och frågar väldigt mycket om hur hon har haft det och vad vi har gjort :)
Våra fina, goa ungar!

Nu är jag helt slut också så nu blir det ett par timmars sömn.

1 kommentar:

  1. NI har dom finaste barnen <3 <3 MEN så har dom oxo TOPPEN föräldrar <3 pussss moster

    SvaraRadera