torsdag 22 augusti 2013

Till skogs.

Idag har jag fått mycket gjort igen men nu är jag helt slut!
Började med att ta bort sommarkläderna i garderoben och la in höstkläderna. Älskar när man har massa massa förvaring så man kan göra så. Känns som man har nya kläder varje gång :) Fast fasen va dåligt med tröjor jag har, måste inhandlas! Men stickat har jag gott om tack vare moster ♡
Sen gjorde jag en bulldeg innan jag hämtade hem Leia.
Efter det bakade vi och jag började med maten, fläskkorv, potatis o pepparotssås och det var hur gott som helst!
Syrran kom förbi också o morsan kom o fick sig några bullar innan jobbet.

Pappa kom efter han slutade och fick en portion mat sen gav vi oss ut i skogen med Ines o Leia.
Blev en runda på 1,5 timma, gick kanon med Ines och hon hade krafter kvar till vi kom hem.
Leia var uppmärksam och hittade kantareller i skogen, inte dåligt!

Nu ska det bli gött med kvällsmat och slappa på soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar