fredag 9 augusti 2013

Skor

Idag har Leia hjälpt mig med tvätt, lasagne och städning medans småttingarna sov.

Sen beställde vi nya skor, hon växer så det knakar fick beställa strl 28.
Nu behövdes varmfodrade stövlar och ett par sköna o praktiska fritidsskor och det var rea så det gjorde ju inte ont.
Jag beställde nya löparskor men för min del blir det promenadskor för mitt knä är ju så jäkla trökigt!!
Hade tänkt ett par Asics men det blev Nike tack vare att det bara var min strl kvar och därför hyffsat billiga :)
Beställde från Sportamore och allt skickades en timme efter jag beställde så det var bra!
Brukar bli nöjd när jag handlar där faktiskt.

Annars har dagen varit lugn, Ewa o Tomas kom förbi efter deras mc tur till en marknad. Dom hade köpt jättefina träskor till Leia.
Hon har tjatat så länge att hon vill ha såna som Eva-Karin o Ewa. Hon somnade naken med dom :)

Nu har vi göttat i ostbricka o charkuterier och snart knoppar jag nog in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar