söndag 25 augusti 2013

Stolt

Igår var Carro här o käkade och drack vin, jätteroligt o Leia lekte frissa med Carro :)
Vid 23 fick vi nåt ryck och beställde taxi till festen på eller i backen utanför Nittorp haha..
Det var väl ingen höjdare men kul att träffa gamla vänner. Var alldeles för nykter för att dansa men det var väl lika bra idag.
Kom hem vid 2.30 så idag fick jag sova till 9, då kom Kisse o Noomi upp med kaffe ♡

Jag är så stolt över Noomi och alla hennes framsteg. Jag ler flera gånger om dagen när jag tittar på henne, helt underbart! 

När kallelser från Gbg kommer får jag ångest för jag är livrädd att dom ska hitta fler fel. Innerst inne vet jag att allt är bra men ångesten kommer ändå. Far en jobbig klump i magen när jag tänker på det.

Imorgon ska jag ringa och kolla om dom kan göra hörseltestet i Borås istället. Orkar inte åka till Gbg 2 veckor på raken!

Nu har vi käkat, k-limpa, kantarellsås, bryssel o potatis blev det och det satt fint!

1 kommentar:

  1. KUL med spontana ryck =) NU förstår jag att det inte blev ngn kaka till mig i dag =) ÄR GRYMT glad oxo för noomi hon är en solstråle i stora mått <3 <3 puss moster

    SvaraRadera