onsdag 21 augusti 2013

Sysslor

Idag har jag haft bra flyt, fått mycket gjort!
Städat, kollat avloppsbrunnen o klippt gräset.
Det går verkligen i 100 nu när Leia är på dagis. Lämna, handla, hämta, laga mat m.m
Behöver aldrig planera sina dagar om man säger så :)

Annars har det inte hänt något roligt alls. Fått 3 kallelser till Noomi. En till forskaren i Gbg, tandläkaren och hjärtläkaren.
Men Gbg besöket väntar jag på samtal om. Jag vill veta vad vi ska göra där, är det provtagning eller bara att hon vill se hur hon utvecklas så tänker vi inte åka 22 mil, fixa barnvakt och förlora en dags arbete.
Vi vet att hon utvecklas som hon ska och det är huvudsaken känner jag. Vill inte att någon forskare ska titta på henne enbart för att föra in statistik i datorn.
Man har lite mer skinn på näsan efter allt, man vågar att ringa och ifrågasätta.

Imorgon tänkte jag fixa en bulldeg när Leia är på dagis och baka med henne när hon kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar