onsdag 7 augusti 2013

Hurt

Andra promenaden för veckan är avklarad. Måste verkligen komma ut för att ladda batterierna och få lite tid för mig själv.
Dagarna hemma är verkligen ingensiva när man är själv med alla 3. Alla rutiner måste klaffa för att det ska flyta smidigt typ.
Brukar göra middag när Noomi sover vid 10, då kan jag ha full koll när hon är vaken och göra något roligt med båda barnen.
Idag blev det bulgur o köttfärssås som båda gillade.
Jag o Leia tog upp den sista potatisen innan också så nu är det bara morötter o jordgubbar kvar.

Leia kom hem med en fin skyddsängel innan, för hon älskar mig så mycket. Söta söta unge!
Å moster kom och hälsade på och gav med en flaska med doft som man har pinnar i, luktar jättegott!

Skulle kommit en tjej från Verisure idag men vi avbokade.
Hade inte tid och sen var hon så fruktansvärt på, hon försökte tom tjata till sig en tid senare ikväll och när Kisse sa att vi väntar med larm till jag har börjat jobba fick han till svar att "Men då får ni säkert inbrott när hon är hemma"
Herregud säger jag bara! Hatar verkligen såna försäljare.
Dessutom kostar det typ 7000:- PLUS  ca 300:- i månaden.
För dom pengarna det blir första året (nästan 10000:-) så är det ungefär vad våra saker är värda som kanske en tjuv kan tänkas sno..
Man har ju inte så mycket av värde som ev en äldre har. Dom smyckena man äger har man på sig och elektronik kostar ju typ inget längre.
Ja ja.. nog om det.

Nu är jag nyduschad o go efter en svettig promenad. Lite tv nu och sen blir det sängen tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar