måndag 12 augusti 2013

Nike

Idag har min arbetskompis Kim varit här med sin pojk Leo.
Jätteroligt varje gång vi ses ♡ Leia o Leo lekte bra ihop också.

I eftermiddags var vi och köpte mat till Ines och en borste. 319:- kostade borsten och jag tuppade nästan av när Kisse sa det.
Jag har inte köpt borstar på 27 år för så mycket!
Men bra var den och det lossnade en hel hund när vi borstade henne innan, massa valppäls som lossnar nu och som fastnar i leksaker, kläder o nappar.

Jag är kanske lite petig men jag gillar verkligen inte när det ligger tussar på golvet.

Efter Gislaved testade jag mina nya skor som kom idag. Var allt lite skillnad!
Leia fick sina skor idag också och hon ville sååå gärna träna så jag tog ut henne på en runda när jag kom tillbaka :)
När vi skulle börja springa så föll hon givetvis i backen o skrapade upp hela kroppen, hon grät samtidigt som hon sa att hon ville fortsätta. Älskade!

La ut ett kort på ♡-gruppen på fb innan på Noomi i pyjamasen hon fick på sjukhuset.
Då skrev Anna att hon hade suttit o hållt i grod-pyjamasen vi gav till Mattias på sjukhuset.
Så hemskt att bara ha kvar minnen från sitt barn men inte kunna krama.

Nu ska vi kolla True Blood.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar