måndag 15 december 2014

Sprutor

Helgen har varit kanon!
K var vid Vättern och fiskade i Lördags, jag och tjejerna var ute i snön medans den låg kvar.
På kvällen såg vi "Gone baby gone " med Ben A. Riktigt bra faktiskt!

Igår var jag på sjukhuset kl 10 och lämnade blodprover, tog gravtest och fick en genomgång av sprutorna.
Ssk fick ta den första och sen fick jag vänta en timme innan jag fick åka hem.
Det var lite jobbigt att sitta där på avdelningen, dagvården var stängd igår så jag fick vara på vårdavdelningen där alla cancerpatienter ligger.

Efter det blev det knalleland med svärmor en snabbis och på eftermiddagen var det lugnt.

I går började kroppen göra lite ont, speciellt i ryggraden men idag har jag ont i armarna, bröstbenet och ryggen.
Ganska häftigt när man vet vad kroppen håller på med just nu. Snart dags för dagens första spruta, man har allt sina spärrar även om nålen är jätteliten.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar