måndag 1 december 2014

1 December

Så skönt med en lugn och mysig förmiddag med barnen. Vi har bara lekt och läst bok och myst.
Det var kul med paket och kalenderöppning idag tyckte dom. Idag var det en hårborste i paketet. Julkalendern har vi inte mycket att säga om än att det är tråkigt med en snöfri kalender! Ingen julkänsla alls..

Idag var jag i kontakt med fskchefen angående tiderna när jag jobbar andraskift. Det blir så dumt när jag måste stressa i Noomi middag, försöka få henne att sova och sen väcka henne och åka.
En jobbarkompis fick förslag från fröknarna i deras kommun att lämna klockan 11 så han fick vara med och äta middag med dom och sova i lugn och ro.
Det hade varit guld värt om det går igenom här. Det är ju mest för Noomis skull men också för min då hon somnar tidigt på kvällen om hon inte har sovit middag och vaknar runt 5-6 och då har jag sovit 5-6 timmar. Kvällarna på jobbet blir väldigt jobbiga. Vi får väl se, nu har jag frågat iallafall.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar