tisdag 16 december 2014

Dag 3

Mer känningar i kroppen i dag. Det pulserar i ryggen och i dag kom även huvudvärken som också är en biverkning. Vet inte hur många Alvedon jag har tagit men den vill inte ge med sig riktigt.

I morgon ska jag vara på Säs kl 8 för provtagning, dom ska uppskatta ungefär så många stamceller som jag kommer kunna ge och om jag behöver ta fler sprutor.

Dagen har varit lugn och mysig, vi bakade pepparkakor på förmiddagen, den lilla tröttnade väldigt snabbt men i år stannade Leia kvar till degen var slut. Har ju alltid varit en själv som står ensam och bakar efter 5 minuter innan :)

Till middag blev det tacofisk, väldigt uppskattat av alla.

I eftermiddags kollade vi på Frost och Ice Age, precis vad jag behövde i dag.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar