söndag 7 december 2014

Glad

Igår var vi på Åhaga med familjen och det var jättekul! Go mat och bra show, den hade gärna fått hålla på hela kvällen.

Har tänkt på hur glad jag är att jag har en handfull vänner som har funnits kvar genom åren.

Dom som känner mig vet att livet inte alltid har varit en räkmacka.
Tänker inte skriva om allt men det är först nu, det senaste året som allt (nästan) är frid och fröjd.
När Leia var liten hade vi knappt råd med blöjor och man fick räkna vad varje liten pryl i korgen kostade. Vi kunde aldrig hitta på något men det fanns inte alltid förståelse för det. Man mådde ju inte så bra av det heller.
Sen har åren följts av flera olika operationer för Kisses del, mormor och farmor dog med ett år emellan, Noomi föddes och med allt vad det innebar.

Nu känner jag ett lugn, vi har bra jobb som vi trivs med och två fina barn.
Men det är fortfarande och kommer alltid vara jobbigt med Noomis hjärta och koromosomavikelsen, jag tänker på det varje dag, vissa dagar mer än andra. Vi har haft otrolig tur med henne än sålänge men det är många tankar som snurrar. Ett tag var jag riktigt deppig men det blir lättare och lättare.

Tack för att ni finns kvar!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar