onsdag 12 februari 2014

Skönt

Morgonen på jobbet började inte bra idag. Jag skulle fylla på kakor och ställde ett av bläcken på spisen, tog på mig plasthanskar. När jag tog i bläcket var det rätt jäkla varmt så handskarna smälte in i fingrarna..om jag bara hade kollat om spisen var på. 
Så idag har jag haft ont, har haft dubbla plasthandskar men allt som är varmt, typ nydiskad disk gör ju så jäkla ont när man har bränt sig. Men det går nog över till jag gifter mig!
Vi hade mycket att göra så klockan blev 14.55 innan vi satte oss för att käka o jag slutar 15, så det blev en snabblunch för att inte få p-bot..

När jag kom hem var det glada miner! Dom hade haft det kanon på dagis båda två.


Var på T-o rör igår och skulle köpa ett plastlock eller vad man ska kalla det för till golvbrunnen i tvättstugan. Det vi har idag är i gjutjärn och svårt att rengöra förklarade jag.

Fick sms idag att hon hade fått tag på ett, i gjutjärn för 580:- haha..Tack men nej tack!

Hur kan inte sådant finnas att köpa på ett sånt ställe? Får leta vidare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar