måndag 17 februari 2014

Måndag

Då var det Måndag igen! Fattar verkligen inte vart helgerna och veckorna tar vägen.
Idag har vi inte gjort något speciellt förutom att avloppet krånglade så Kisse fick komma hem. Det löste sig även denna gång som tur var.

Idag kom jag ut på en pw och det var så jäkla gott! Nu är det ju faktiskt ljust till 17 så man har lite mer tid på sig.

Vi var ute en stund i eftermiddags när solen lyste, så underbart! Ungarna gungade och sprang runt :)
Det blir roligt för Noomi i vår/sommar när hon kan haka på Leia och busa runt.

Det slog mig innan hur många, fantastiska människor man har fått kontakt med "tack vare" Noomis ♡.
Nu har jag kontakt med människor från hela Sverige i stort sett, fast bara en som jag skriver med nästan varje dag.
Idag tog E upp kontakt och jag blev jätteglad!
Det är så gott att ha någon/några att dela tankar med och skriva om saker båda har varit med om (och massa annat såklart)

Idag fick Noomi en toffs för första gången! Undra om hon får lika fint hår som Leia sen.

2 kommentarer: