söndag 2 februari 2014

2:a Februari

I Fredags var det fullt ös på jobbet och vissa dagar är jag riktigt glad över att jag har många år inom service bakom mig. Mitt i lunchen kom några i 70 års åldern som skulle fika, dom frågade vart kopparna var och jag svarade att dom är vid ingången, fick suck och stön tillbaka och onödiga kommentarer.
En av tanterna beställde en grillad macka och stod kvar och väntade, då sa jag vänligt att det tar 4 minuter till. - Ska du baka brödet först eller?? ..fick jag som svar och kontrade med att -om du vill ha en varm macka och att osten ska smälta tar det 4 minuter!!
Tur att majoriteten är trevliga.

På vägen hem var det snöstorm och oplogade vägar. Låg och körde i 50 hela vägen.

Igår var Kisse iväg på företagscupen hela dagen och Leia var med Carro och åkte pulka medans Noomi sov. Gullig vän man har och sen bjöd hon Leia på middag.

Kvällen var lugn, jag var dödstrött då Noomi har varit väldigt gnällig och trött för tänderna jäklas.

Nu på förmiddagen ska Kisse o Leia iväg till Mikael o tjejerna, Noomi sover nu så jag ska göra klart tvätten.

1 kommentar: