söndag 9 februari 2014

Jobbhelg

Nu har jag gjort min jobbhelg, har jobbat 10-17 båda dagarna men det känns längre då pendlingen tar sin tid.
Jag har varit hemifrån 9-18 båda dagarna men haft tur att träffa Noomi en stund innan läggdags iallafall :)
Vi har haft jättemycket att göra och det har varit skoj att jobba med P!
Det arbetar en kvinna i huset som har bestämt sig för att göra livet surt för andra, och jag är så glad att jag bara snäste av henne både igår och idag. Annars kan jag vara den som bara tar skit men jag har nog tuffat till mig.
Igår var det en macka som inte serverades med chipsen som hon ville, hon dundrade tom in i köket o gapade om det till P men han sa bara, näääeee huuur kan den serveras sååå?? Sen pep hon iväg.
Idag ifrågasatte hon varför jag hade plasthandskar när jag ändå rör allt.
Hurså?, fick hon till svar..enbart.
Sen gick skatan sin väg.

Nu är jag helt slut, ska snart lägga mig i soffan och frossa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar