måndag 10 februari 2014

Frill

Så gott med en ledig dag! Kroppastollen är inte lika allert som när man bara hade ett barn, så man blir helt klart trött lättare efter intensiva jobbdagar.

Idag har det tvättats, rullat köttbullar o städats.
Sen åkte barnen med Ewa o mamma för bus i idrottshallen, och där var det full fräs och massa skratt gissar jag.

Jag satt i frisörstolen ett par timmar i eftermiddags, det är väl nackdelen med kort hår att det blir tuffsigt snabbt. Nu var det fyra veckor sen sist jag var där o Linn åker till Mexiko på Onsdag så jag ville inte vänta 2 veckor till.
Idag klippte och slingade vi så nu är jag på god väg till ett hyffsat ljust hår! 
Nästa gång ska hon lägga en ljus toning i håret och göra några partier med olika ljusa färger.

Fick en liten indikation idag så nu hoppas vi, men inte för mycket.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar