torsdag 7 november 2013

Veckan

Fy vad dålig jag är på att skriva!

Veckan har tillbringats hemma, inget dagis för Leia då hon har lite problem med magen men nu är remiss skickad och vi slapp tvinga henne till klyx.
Eftersom hon har spytt när tarmen har blivit full tror hon att hon ska spy varje gång hon gör nr2. Så det blir bara en ond cirkel just nu.

Jag har dragit på mig nån inflammation precis över näsan som har spridit sig ner under ögonen haha.. Vågar knappt visa mig för ungarna på morgonen för kinderna och runt om ögonen är så svullna så jag ser ut som nån plastikopererad galning. 
Börjar bli bättre nu iallafall.

Noomi är det full fräs på hon går lite mer för varje dag och just nu är favoritplatsen Leias gamla fåtölj där det klättras upp och ner.

Noomi fick dagisplats i veckan också förresten! Det datumet vi önskade och samma dagis som syrran :)

2 kommentarer:

  1. Men så kul med dagiset :) / mamma

    SvaraRadera
  2. Låter som bihåleinflammation. Näspray i massor brukar hjälpa;) Gött med dagiset:)

    SvaraRadera